Första riktiga dan

på ca 1 års frånvaro från jobbet. Hittils så känns det bra, kommer väl bli jobbigare och långtråkigare sen när alla börjar jobba igen efter sommaren men jag har ju alltid my partner in crime (Ida) ialla fall till efter jul. Det som är lite tråkigt är ju att jag inte vet vars jag hamnar sen, har sagt åt dom på jobbet att dom måste ju se till så att det finns en rad åt mig när jag kommer tillbaka. Fast vem vet, kanske kommer på vad jag vill göra med livet och hittar något annat jobb.

Hade grymt tur med vädret i Göteborg. Strålande sol i alla dagar så nu är jag inte likblek nå mer utan bara mest blek. Jag som skulle vara jävligt brun den här sommaren men solen var inte riktigt helt överräns med mina planer.
Har mest tagit det lugnt i Göteborg. For en dag till Halmstad och hälsade på Linus, Erik och Emelie. Solade och doppade benen på Tylösand (Ludde och Johan var modigare än mig och badade helt). Har hunnit vara en sväng i slottskogen och kikat på djuren. Gick tydligen bara en fjärdeldel av skogen men vi får ta resten nästa gång man åker dit. Skönt med en liten mini semester.




Tog oss till Rävasten förra söndan och tänkte ta en mysig utefika (eftersom att solen för en gåns skull valde att titta fram), synd bara att det är ett sånt jävla mygghål så det gick inte att sitta ute även om man sprayade sig med myggmedel. Dom var överallt. Huvva. Så det blev en mysig innefika istället, men det gick lika bra.
Blev middag ute på gräsmattan ialla fall och det är inte fy skam :)



Jag skriver det varje gång och jag menar det varje gång: Ska försöka uppdatera lite oftare. :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0