- Har du sett hur du ser ut?

- Ja.
- I en spegel?!

Ibland är det väldigt rart med en storasyster som säger vad hon tycker och ibland önskar man att hon kom med ett filter. Tydligen såg jag ut som en strandad val men jag intalar mig själv att dom inte lyckades fixa hela synfelet med operationen.
Skolavslutning idag. Tycker lite synd om dom då termometern knappt visar 10 plus och det regnar från och till, men studenterna på vagnarna verkade inte bry sig värst mycket dom hade nog annat att tänka på :)
I år är det 10 år sen vi gick ut nian, jävlar vad tiden går fort. Det är skrämmande och fortare kommer den nog gå.

Imorgon blir det bröllop i Kalix oxh jag har försökt få lite fusk färg med brun utan sol. Men jag började nog lite för sent för att det ska ge någon större effekt så jag får helt enkelt blända människorna. Får hålla tummarna för att andra inte heller har hunnit fusk sola så mycket ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0