"-Titta det är hur mycket plats som helst för motorcykeln"

Det jag blir lite förvånad över är att Ludde faktiskt lyssnade på mig och Malin. Sen att motorcykeln inte tog sig runt grinden och att den fastnade på en sten det var ju inte riktigt våran plan. Det hade ju kunnat gå. Jag och Malin tänkte att vi kunde ju bara ta tag i pakethållaren och lyfta lite tills Ludde informerade oss om att motorcykeln väger ju typ 300 kilo. Men efter lite trixande, upprörda röster och lite puttande så kom den ju lös. Fick skippa idén att ha med den på korten vid fortet, den fick vara med vid klätterväggen istället. Det blev lite klättrande för att ta oss till en avsats en bit upp vid klätterväggen, vi överlevde ju :) Att ta kort med Malin är ju som ett litet äventyr i sig.
Men det är helt klart värt allt, korten kommer att bli grymt bra och man får lite annorlunda än vad alla andra har.

(www.mkfocus.se)

- Några frågor på det?!
- När du dricker vatten genom snabeln smakar det snor då?
Älskar den repliken!
Ice age 4 var helt klart lika bra som alla andra filmerna. Man blir aldrig besviken när det gäller barn filmer.
Sids mormor var ju helt klart bäst (kan hända att man associerar henne till riktiga människor också när man har det jobbet man har). Men jag fortfarande inte alls impad över 3D, Melissa och Emmy tyckte däremot att det var helt amazing. Tycker bara inte att det är värt dom extra pengarna. Kunde lika gärna ha bara betalat 80 kr och sluppit glasögonen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0