Finbesök

Hade fin besök av Ida och Bill i måndags. Ludde och Bill blev genast kompisar. Kan hända att Junior blev en gnutta avis så han var snabb och klämde in sig under filten. Ingen utav dom såg ut att lida alltför mycket.
Självklart åkte man på en förkylning. Men det är en sån där snabb en (hoppas vi) för till helgen har jag inga planer på att vara förkyld. Känns inte helt okej att sitta och snora och nysa under ett bröllop.

10 arbetsdagar kvar till semestern och idag kan jag bocka av en så egentligen är det bara 9 dagar kvar. Kan hända att en av mina arbetskollegor börjar bli lite less på mina nedräkningar, men man måst ju kunna glädjas åt andra ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0