Portad.

Junior har blivit portad från datarummet på obestämd tid. Kom hem i torsdags efter varit barnvakt hela dan och tänkte att jag skulle lägga mig och vila en stund, kliver in i datarummet och möts av två krossade krukor med blomjord utspritt på golvet och en katt som sitter bredvid och ser helt oförstående ut. Ludde säger att det är den andra kattens fel som sitter och hetsar på andra sidan fönstret men det spelar ingen roll.

Jag vet, jag är inte snabb alls på att uppdatera den här bloggen. Men jag gör mitt bästa :)
Bröllopet var fint och trevligt, mycket folk. Vi stannade nog sist av alla som skulle hem så klockan var väl närmare fyra när jag och Ludde landade i sängen. Lite synd bara att solen inte värmde mera, den var framme en stund på dagen men sen försvann den och så fort den försvann vart det kallt, men det gjorde inte så mycket vi höll oss för det mesta inomhus. Dennis och Sandra var riktigt fina.

Ett tappert försök till ett familjekort. Inte lätt att få alla barnen att stå stilla.

Grupptryckare

Fick en bild på oss ialla fall :)



Ludde samlar pluspoäng. När jag kom hem igår hade han varit och köpt den här:

Har pratat länge om att jag vill ha en sånn men dom jag har hittat har kostat en sådär 500 kr och jag är inte riktigt beredd på att lägga så mycket pengar på en sånn sak. Så idag fick jag med mig Maria och Joline och var och handlade blommor. Tyckte att det blev riktigt fint.

10 arbetstimmar kvar innan semetern!! 5 idag och 5 imorgon. Mina arbetskamrater kommer att älska mig när jag har nedräkning imorgon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0