SEMESTER!!!

Har faktiskt inte varit alltför jobbig med mina arbetskamrater idag. Har bara påminnt dom lite då och då under dagen :) Så nu har jag semester i 2½ vecka sen tillbaka och gästspela i tre dagar och sen förhoppningsvis får jag ledigt igen.
Försäkringskassan är ju inte dom snabbaste på att svara så jag har inte fått något beviljat än men med tanke på att alla andra får så borde det ju inte vara några större problem.

Imorgon blir det att packa in sig alla i bilen och dra till stugan under midsommar och än så länge så ser det ut som om det kommer att bli bra väder. Bara att hålla tummarna så att jag någon gång lyckas få lite färg på den här kroppen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0