Då gör vi ett nytt försök.

Med dom här jävla bilderna. Ska vara snabb nu att fara till Maria och till mamma och få dom sista så att dom inte försvinner igen för då kommer jag börja gråta.

Jobbat hela helgen så idag har det inte gjorts många knop. Har klippt till skummgummimadrassen som jag (någon gång i framtiden) ska sy ett överdrag till så att vi kan ha den på lådan i köket. Måste nu alltså hitta mig nå fint tyg och få ett il och dra fram symaskinen, det är mycket som ska klaffa för att det ska bli gjort.
Nu är äntligen köket klart på jobbet. Så i fredags fick jag komma in tidigare och putsa fönster och packa upp saker, riktigt fint blev det. Skönt att få ha ett kök igen och slippa korridorhänget vi har fått göra i en månad.
Blev bjudna på våfflor hos Frans och Mia igår. Jävlar va gott det var, med sylt, grädde och glass. Mätt var man då när vi gick därifrån. Blev en snabb middag eftersom att Luddes taxi kom och hämtade han 18:45. Så nu är de bara jag och katten igen i 1½ vecka.
Drömde att jag och Camilla blev kidnappade inatt, mycket märklig dröm var det. För det var inte så att vi direkt gjorde nå motstånd utan vi följde glatt med. Mina drömmar är inte alltid normala ;)

Nä nu är det dags att börja göra någon mat. Måndags träning idag, det kommer att vara skönt imorgon :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0