"Det blir ju 3 veckor mindre mc-körning för mig"

Tack vännen. Det känns bra att veta att man ligger på andra plats (eventuellt tredje beroende hur mysig katten är). Kanske tar med mig Junior och bosätter mig i stugan på björnvägen i sommar så att vi inte stör Ludde och hans Harley när dom ska umgås ;)
Dom är riktigt snabba på fuji måst jag säga beställde bilderna i förrgår kväll och idag fick jag hem halva beställningen, så nu är dom korten sorterade ialla fall. Måst vänta på andra halvan innan det är dags att stoppa in dom i albumen.
Boxning igår, så träningsvärk i armar, axlar och bröstmuskler idag.

I helgen ska jag vara barnvakt åt Jollisen. Så jag, hon, mamma och pappa far till Öjebyn en sväng imorgon. Håller tummarna på att hon sover hela natten sen till på söndan. Men hon brukar ju vara snäll så :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0