"Här ska sovas länge"

Har sovit som en kratta hela helgen när jag har jobbat så jag tänkte att idag minsann när jag är ledig skulle jag sova länge. 06:50 hade jag tydligen sovit färdigt så det var bara att kliva upp och göra nån frukost.

Helgen har varit lugnt. Var med Luddes famillj på en restaurangi Lule i fredags och firade Lasses moster som fyllde 75. Mätt var man när man gick därifrån, efter det blev det tårta hos Dennis som fyllde 30.
På lördan jobbade jag hela dan sen till Magnus för att fira han i efterskott, alla andra fick smörgåstårta medan jag och barnen fick varmkorv, kommer nog aldrig lära mig att äta smörgåstårta.
På söndan sålde jag min pärla på timmarna. Måste ha varit snabbaste bilaffären hittils, dom kom hit tittade på bilen snabbt tog nycklarna och for iväg. Så nu har vi bara två bilar igen :)
Igår var det måndagsträning på schemat, alltså det här med att vara borta två gånger på rad funkar inte, man är ju helt jävla död efteråt. Så nu måste jag försöka hitta nån som vill byta min kväll på måndag så att det inte blir nå glapp igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0