Uppe med tuppen.

Ibland måste man tydligen vara det fast man är ledig, 07:00 var det bara att kliva upp. Men förhoppningsvis tar jag mig i kragen idag och gör färdigt uppdrag 2 i Medicin 1 & 2, tänkte göra det igår men som vanligt så kom det annat roligt emellan men jag hann i alla fall läsa mer än halva det vi skulle så det är inte så mycket kvar nu.

Har konstaterat under veckan som gått att vissa människor oroar sig för saker som inte alls behövs oroas för och jag kan verkligen inte förstå varför. Lika bra att hålla sig hemma så att inget kan hända. Ja jag vet att jag kanske inte är rätt människa att säga nå med tanke på att jag oroar mig jävligt sällan men det känns bara som slöseri med tid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0