Var lite för snabb.

Efter att ha mejlat med min lärare så visar det sig att studivägledaren har gett mig helt rätt bok men däremot så dom jag läser kursen med har bytt bok men inte själva sidhänvisningarna (?!?). Jag trodde ju som att om man byter bok så byter man automatiskt sidhänvisningar och liknande så att det stämmer överrens med den nya boken man ska ha.
Men jag är ju inte lärare så vad vet jag?
Hon tyckte att även fast sidorna var fel så skulle jag säkert hitta rätt kapitel i boken, ja det kan jag men det är ju själva princip saken att ska man lära ut ur en bok så ska man väl kunna hänvisa till rätt sidor.
Har mejlat åt hon som är kursansvarig så vi får väl se vad hon säger imorgon då.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0