41:35

slog inte min tid förra året men det är ju svårt att slå om man inte joggar hela tiden. Får satsa nästa år istället. Jag och Priscilla hade ju tänkt promenera hela vårruset men vi varvade promenad med lite jogg. Det var grymt skönt att få röra på sig. Måste ta tag i mina promenader igen. Solen sken i fredags men det blåste ju nästan orkan i Lule så det var skönt att banan var dragen inne i stan där det blev lä. Höjdpunkten var självklart picknicken i slutet som alltid ;)

Kan hända att jag är lite bitter över att det i helgen ska vara strålande sol och värsta sommar värmen när jag jobbar, och jag blir ju inte gladare av att tänka på att jag egentligen skulle ha varit ledig. Jag får tänka på extra pengarna jag tjänar stället.

Nu är revbenen på Suzies provade och dom var helt klart värt pengarna. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0