Första mötet.

Ett stort grattis åt Ida och Birger som fick sin son 1 Maj :)
När jag och Ludde ändå var och drällde runt på sunderbyn i fredags passade vi på att kila upp och träffa dom lyckliga föräldrarna och lill pojken.

Det är svårt att fatta att någon kan vara så himla liten.
Vi gjorde två första möten igår, först med Ida och Birgers pojk sen med våran lill Humla. Vi har ju som varit helt inställda på att den ska komma 22 September eller möjligtvis lite senare kanske i början av Oktober någon gång. Men tydligen hade den tänkt komma den 12 September, lämpligt på Luddes 30 års dag. Jag skulle ju inte vara helt förvånad om den bestämmer sig för att komma då, varför ska han ha en egen födelsedag när inte jag har det?

Man blir ju lite lätt schizo av det här vädret. Igår strålande sol och jätte varmt i luften, idag vräker det ned snö. Om det bara kunde bestämma sig så hade det ju varit lungt istället för att hålla på på det här sättet.
Nu är det muntliga förhöret inbokat, nu måst jag bara sätta mig ner och plugga som fan för att det ska sitta. Jag har inga större förväntningar på nå grymt betyg i den här kursen utan hoppas att jag kan lyckas charma läraren så att jag ialla fall får ett godkännt.

Nä nu har Ludde lyckas ta sig upp ur sängen, själv har man varit vaken sen åtta och börjar bli lite uttråkad så nu är det dags att störa han lite :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0