Förvirrad

Var på möte i tisdags om att våra lägenheter kanske ska göras om till bostadsrätter. Jag vet inte riktigt om vi är så jättesugna på det, i alla fall inte jag. Dom skulle ha lite väl mycket för lägenheten sen påstod karln att om vi sålde skulle vi få ut mer, men jag har lite svårt att se det eftersom att han hade gått efter priserna inne i centrum och det här är inte centrum. Sen stämde ju inte riktigt siffrorna vi fick utan det var väl nån glädje kalkyl från hans sida. Mycket att tänka och fundera på, blir nå till möte snart så vi får väl se vad som händer.

IKEA svängen gick bra och vi fick med oss allt på listan (och självklart någon liten pryl till). Det gick på lite mer än vad jag hade tänkt i alla fall men nu har vi ju som nästan allt vi behöver :)

I morgon blir det en sväng till Lule så Ludde får ut sina skyddslinser efter operationen, och om allt har gått bra så behöver han inte glasögonen nå mer.

Hoppas på strålande sol och värme bölja i helgen så jag kan börja jobba på min bränna till bröllopet i början av Juni. Vill som inte blända alla andra gästerna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0