Värsta klippet.

Drog med mig Sandra på skokanonen på morgonen och gjorde värsta klippen på skokanonens utförsäljning, tre par skor för 320 kr. Det tyckte jag var riktigt bra gjort. Sandra, som egentligen bara följde med som sällskap, lyckades också hitta sig tre par skor. Till Dennis stora förtjusning fick hon med sig ett par uggs hem ;)

Passade på i måndags, när Ludde hade farit till Eksjö, att bygga ihop en av byraåerna vi köpt på IKEA. Det är nå magiskt med IKEA möbler, vi kan bygga ihop dom tillsammans men det brukar inte vara några speciellt glada miner när det är färdigt byggt. Så för husfridens skull är det bättre att bygga själv.
Lyckades även få sålt våran gamla byrå dan efter. Riktigt bra.

Har även blivit av med Medicin boken för samma pris som jag köpte den för, det var inte illa.

Imorgon blir jag bjuden på middag på Suzie Q, har längtat några veckor nu. Tänkte pröva på revbenen den här gången, håller tummarna på att det är lika gott som biffen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0