Jag har inge mer att bjuda på. Hoppas att ni blir mätta.

 
 
Standard kommentaren från mormor när hon dukat så att det ser ut som ett julbord.
Var på dop i Pite igår så då pasade vi på att svänga förbi Öjebyn och hälsa på. Fick med oss dopklänningen vi är döpta i så Alexander ska få använda den när det är dags.
Han skötte sig riktigt bra under dopet, tänkte att han skulle sova i vagnen i kyrkan men det var inte hans plan så han sov sittandes i min famn isället.
Det var ett jätte fint dop, ska ladda upp bilderna snart.
Till veckan ska jag ta tag i fotokalender, beställa kort och julkort.
Imorgon ska jag på möte och se vad jag behöver plugga för att bli uska, håller tummarna för att jag kan validera bort ganska mycket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0