05:15

Då  hade jag tydligen sovit färdigt för natten. Så det var bara att plocka med sig täcket och lägga sig i soffan och se om det fanns nå vettigt på tv:n. Det kan jag säga att den tiden på morgonen går det väldigt få vettiga program.
Lyckades väl somna en halvtimma men våran soffa är inte riktigt bekväm att sova i, eller så är det så att jag har blivit otympligare så nå mycket mer sömn än det gick inte att få. Sen är det ju ingen idé att försöka gå och lägga sig tidigt för det resulterar ju bara i att jag vaknar före fan, så det blir väl att tvinga sig att vara vaken halva natten kanske jag får sova till nio ialla fall, det hade ju varit skönt :P
Fyra tjockisar var vi igår och fikade på opalen, riktigt trevligt och tiden bara flög iväg. Ska bli kul att se sen vad alla får. En gisning var två av varje så vi får väl se. Våran är tänkt att komma först så jag håller tummarna för att det blir så också, men man vet aldrig :)
Helgen passerade riktigt snabbt den här gången, blev en 30 års fest för Jessica på lördan med riktigt god mat och trevligt folk. Dom hade en tipsrunda om vem som kände henne mest och jag och Ludde vann (kan inte ta åt mig så mycket av äran men jag fick stå med på pappret ialla fall).
På söndan blev det fika på stan och en sväng förbi Camilla som har hittat till Boden på semester. Den här gången stannar hon faktiskt ett tag så att man hinner umgås med kvinnan ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0