Hur jävla svårt ska det va?!

Skaffade mig ett abonneang (för det måste man ju ha när man har en sån har jävla smart telefon) och enligt instruktionerna var det bara att byta kort och allt skulle funka på en gång.
Jo tjena. När jag har i det nya kortet kan jag bara ringa nödsamtal och när man försöker ringa till min mobil så är "Nummret inte i bruk". Det gamla kortet funkar typ fortfarande förutom den lilla detaljen att det inte går att ringa från mobilen, men ringa till och skicka och ta emot sms går fint.
Så då tänker man att då är det ju bara att höra av sig till Halebop för support, jajomensan men då är det ju så att dom har ju ingen man kan ringa till utan man får chatta med dom mellan 8-22 eller maila åt dom, kan ju inte påstå att det går så speciellt snabbt att få hjälp. Så nu har jag provat stänga av den för andra gången för att han på supporten har gjort nån uppdatering så vi får väl se om det funkar nu.
Saker och ting ska bara funka, det ska inte hålla på att gorma på det här viset.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0