Tv är överskattat..

..nu är det facebook som gäller som söndagsunderhållning :)
I onsdags passerade Ludde det berömda 30 strecket så nu är han officiellt gammal.
Helgen har varit riktigt fin, strålande sol och friskt i luften, hösten är faktiskt en riktigt fin årstid. Fick med mig Ludde på en promenad till och från kvantum idag. Det suckades först för han påstår att jag har börjat gå så sakta, men jag tycker inte att han har någon rätt till att klaga med tanke på hur många gånger under alla år jag har fått sakta ner för att han påstår att jag är en promenad Hitler. Så han ska ju som vara nöjd nu så länge jag har det här tempot, förhoppningsvis håller det inte i sig så länge till.
 


Jag måste hitta en kabel till mobilen så att jag kan börja föra över bilder igen. Den här mobilen tar ju mycket bättre kort än den förra. Och som sagt så är det ju roligare att läsa en blogg med lite bilder än en med bara text.
I morgon blir det en sväng på jobbet och hälsa på och lämna in lite papper sen till Camilla och fika och vinka av henne och Emilia som åker tillbaka söderut på eftermiddan.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0