koncentration på hög nivå



babblarna is the shit!
Var hos Heli och Sabina igår och blev bjudna på middag. Så nu har årets första grillat kött och årets första glass intagits. Helt klart godkänt.
Idag har jag varit på Me and i party och förstört lite pengar. Synd att det ska vara så jäkla dyrt annars hade jag nog köpt lite mera, men nu blev det en t-shirt och ett par byxor, jag tror ändå att jag hamnade på en 400 kr. Snabbt drar det iväg. Men det var trevligt, träffade tre gamla klasskompisar som jag inte träffat på ett bra tag.
Nä nu är det dags att försöka få sig nån sömn, Alexander har dragit på sig värsta förkylningen och det gör ju inte direkt så att han sover bättre. Stackaren är alldeles snorig och hes.

ps. nu har jag blivit en sån som. 'facebookar och bloggar via telefonen. Det tog ett tag men nu är jag också i träsket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0