Tack och välkommen

kräksjukan, som jag har väntat på dig.
Fy fan, vaknade mitt i natten av att Ludde sprang upp och kräktes jag trodde i mitt stilla sinne att jag skulle klara mig. Klev upp vid sju och kände att jag mådde nog lite illa, sen var det kört. Så här hemma är det sjukstuga, bara Alexander som än så länge har klarat sig och jag håller alla tummar på att han gör det också. Skönt att han ändå är snäll så vi har legat i sängen fram till ett tiden då vi orkade ta oss upp. Luddes mamma har varit förbi med cola, hälsofil och proviva så nu när jag har börjat må bättre kanske det är dags att försöka få i sig något.
Planen var ju att åka till mormor och morfar idag men vi får helt enkelt ta det en annan gång.
Håller tummarna för att det är en snabb kräksjuka och att den går över idag, jag tar hellre ett brutet ben än den här skiten!
Mitt och Marias nyttiga liv skulle ju börja idag, så jag får se det positivt att jag börja med en rejäl detox.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0