Att man glömmer så fort.

Var och hälsade på lilla Sam igår, knappt 4 veckor. Jävlar va stor Alexander blev helt plötsligt, jag har inte tänkt på det eftersom han är minst i släkten (än så länge) och dom andra barnen vi umgås med är i samma storlek som han. Man glömmer att dom faktisk har varit så små och det är inte alls längesen. Tiden går så himla fort.
Ludde har börjat jobba idag igen och snart är det även dags för mig. Lite ångest måste jag säga men mest för att behöva ställa en väckarklocka och behöva kliva upp före 6. Sen har jag än inte fått reda på vars jag hamnar, håller alla tummar och tår på att det magiskt dyker upp en ledig tjänst på trean. Hoppas kan man ju.


Kommentarer
Mammatea

Man glömmer fort hur fort det går och hur mycket de utvecklas och växer de första två åren.

2013-09-01 @ 07:42:27
URL: http://mammatea.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0