Bröllopsfest

Igår var det äntligen dags för bröllopsfesten. Måste säga att jag är väldigt nöjd med hela kvällen.
Maten var god, okej förrätten gav jag bort i vanlig ordning till Ludde men jag smakade iallafall på den och alla andra tyckte att den var riktigt bra så jag utgår efter dom.
Bordsplaceringarna blev riktigt bra, fick panikändra på morgonen eftersom min faster lyckades göra illa knät så att dom inte kunde komma. Men det blev bra tillslut.
Hade knåpat ihop en liten frågesport om oss och ingen fick alla rätt däremot hade vi 3 lag som hade 10/12 så det blev en delad första plats.
Maria hade gjort en egen lek där vi skulle lista ut vad folk hade gemensamt, riktigt kul. Jag vann :)
Ida hade gjort en jättefin bok åt oss med bilder och lyckönskningar från alla som var där och från dom som inte kunde komma. Gud den är så fin.
Alla barn som var där skötte sig riktigt bra. Alexander lämnade in handduken lite tidigare än alla andra så han fick sova i vagnen i ett annat rum. Han skötte sig också hur bra som helst.
Tack alla som var där för en riktigt kul kväll.
I vanlig ordning har jag inga kort på mig själv, inte så speciellt många kort på andra heller fördendelen.
Det var så skönt också att klockan ett när allt stängde var det bara att ta sina saker och fara hem, det här med personal är så jävla nice!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0