Plus & minus

I lördags hängde jag med morsorna från föräldrargruppen. Vi samlades först hos Linn för lite fördricka och surr, solen lyste så det blev att sitta ute och mysa till strax efter sju då det var dags att ta sig in till stan för käk på all stars.
Surrade på hela kvällen och drack lite drinkar. Deras dakories (stavning?) var grymma, kan tänka mig att dom blir ännu godare en varm sommardag på uteserveringen!

Minus med all stars:
* Det tog över två timmar innan vi fick maten
* Ju senare det blev ju mer höjde dom musiken det blev lite jobbigt efter ett tag. På nedre plan var det nästan omöjligt att höra vad nån sa ( jag vet att det låter som om jag är 65+ men så är det när man börjar bli gammal)

Plus med all stars:
* Maten var riktigt god
* Dom bjöd på maten eftersom vi fick vänta så länge
* Drinkarna var riktigt goda
* Trevlig personal

Det känns som om jag kan fara dit fler gånger och jag skulle rekommendera folk till att gå dit. En lyckad kväll.
Jag tror att den blev så lyckad med tanke på sällskapet också. Har alltid kul när jag hänger med dom brudarna.
Vilken himla tur att vi hamnade i samma föräldrargrupp och jag tycker att det är riktigt roligt att vi fortfarande träffas. :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0