"Den ska vara som en crash bag!"

Idag har Ludde haft utbildning med mig om vad som ska finnas i skötväskan.
Han har även förklarat att sakerna som finns i skötväskan under inga omständigheter får flyttas till t.ex. min handväska  bara för att jag inte ids dra med mig hela stora klumpiga väskan om jag ska ut på stan. Behöver jag ha sånna saker i min handväska så ska jag plocka dom runt om i huset. Det kan ju hända attt det har hänt någon gång att jag plockat saker från skötväskan och inte stoppat tillbaka dom sen.
Skötväskan ska ses som en crash bag som ALLTID ska vara redo att bara plocka med sig.
Kan hända att hans yrke har satt lite spår ändå ;)
 
 


Kommentarer
Hanna

Haha, +1 på Ludde, blir GALEN på Crille när något tar slut i Elsas ryggsäck och han inte fyller på, eller plockar ut något och inte lägger tillbaka ;)

2013-12-16 @ 21:33:35
URL: http://hannovsky.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0