Kvalitetstid

Äntligen kom dagen som passade oss alla tre, så idag har jag spenderat kvalitetstid med Ida och Heli. Tror att sist vi träffades var en månad sen och då med barnen som sprang runt och härjade, det är inte riktigt samma sak. Allt var så mycket lättare när inte jag och Ida jobbade och vi bara behövde rätta oss efter Heli, då kunde vi till och med få in en träff i veckan.
For och käkade på det nyöppnade Far East på nordpoolen, 308 kr för en trerätters och en cola kändes helt okej. Satt och surrade i närmare tre timmar innan det var dags att ta sig hemmåt igen. Tack så jätte mycket för idag det var behövligt! Då satsar vi på att träffas till nyår igen med alla respektive och ungar ;)
Min plan var att klä granen imorgon, men visst är det himla bra att ha en gran innan?!? Måste ta mig ut och köpa en imorgon så det lär väl bli att klä den på tisdag istället. för en gran SKA man ha och riktig ska den vara. Jag vet att det finns jättefina plastganar och jag har inga problem med att folk har dem men jag vill ha en riktig. Det ska vara barr överallt fram till midsommar annars har det inte varit jul, så är det!
Bara nästa vecka kvar av skolan, sen är de jullov ui några veckor. Gud så skönt det ska bli. Har gjort alla uppgifter förutom en som vi ska lösa på onsdag så jag ahr inget under julen. Det ska bli så skönt när allt det här är färdigt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0