Nytillskottet

Eftersom att min mobilskärm är en gnutta sprucken så sa mamma att i födelsedagspresent så skulle jag få av henne och pappa en ny mobil och kravet var att jag även skulle inhandla ett skal åt den.
Så idag for jag och Malin och kikade runt, jag ska nog alltid ha med henne när jag ska handla nå teknikaktigt i framtiden. Själv står jag ofta där som ett fån och fattar noll av vad försäljaren pratat om, jag är absolut inte insatt och har absolut noll intresse av processorer och liknande i mobiler. Så mig kan dom lura på vad som helst. Malin har mera koll.
Mina krav var: En bra kamera, Runt 2000 kr och att den inte skulle vara så stor. Jag fick iallafall två av tre. Det blev en Samsung galaxy s3, 8 megapixlar kamera och kostnad på 1920 kr. Jag vänjer mig säkert med storleken sen.
Sen har jag även köpt mig ett sånt plånboksskal så att jag kan tappa telefonen, körkortet och visa kortet samtidigt ;)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0