Då var man fru då.

Passade på att överraska alla igår på dopet och gifte oss sammtidigt. Förstå att det har varit lite halv jobbigt att vara tyst om det här. Men jag tror nog att Maria och Malin har varit dom två som varit mest nervösa, mina nerver kom inte igång förrän det var 5 min kvar.Det var riktigt kul att se allas miner när vi kom ut, vissa fattade inte förrän vi stod där framme, man tycker ju att det borde ha gått upp ett ljus när Tomas Ledins "Helt galen" började spelas och när prästen bad alla att ställa sig upp och plocka fram näsdukarna.
Den riktiga festen har vi sagt att vi tar till sommaren istället när det går att vara ute.
Många var nyfika på var det blev för efternamn eftersom det har varit den stora diskusionen i den här failjen, efter mycket velande fram och tillbaka så blev jag en Ögren-Lundsten, om nu dom nya papprerna går igenom annars blir jag en Lundsten-Ögren och då heter alla i familjen olika. Men man ska ju inte vara som alla andra hela tiden heller säger dom ju ;)
Alexander skötte sig utmärkt både under vigsel och dopet, men när dopet var över och det var dags att fika så slocknade han. Hade ju tagit med mig kläder så att jag kunde byta om på han men det hanns inte med så han fick fint ha dopklänningen hela tiden och det gick det också.
Malin sprang runt och tog massor med kort så nu väntar jag med spänning för att få se dom :)
Hann ju inte ta nå kort själv så jag har varit och snott dom mamma och pappa tog.
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0