Skam den som ger sig.

Idag har jag lyckats för första gången, med min egen bil, att ta mig uppför Ida och Birgers jävulsbacke, och jag tog det på första försöket. Får hoppas att det inte var en engånsgrej utan att jag nu faktiskt har lärt mig hur man gör.
 
Jag och Alexander haft helt olika planer på förmiddan, min plan var att han skulle somna i vagnen på väg till konsum och sov en stund när vi kom hem så jag hann äta lunch och kanske vila en stund. Hans plan var att sova till konsum sen ligga vaken i vagnen hela vägen hem. Det är inte ofta vi har samma planer och på något konstigt vis så blir det alltid som han vill.
 
Dagens bästa var när jag ställde mig på Idas wii fitboard och den visade att jag hade gått ner 0,2 kilo sen jag sist använde den (som för övrigt var för 720 dagar sen). Inte illa för någon som äter godis minst 4 dagar i veckan. Kanske snart ska ta tag i det också, typ nästa månad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0