Snart så..

lugnar allt ner sig.
Idag måste det bakas till dopet, håller på att velar fram och tillbaka och ångrar lite att vi "bara" ska ha fika. Hade ju varit enkelt att slänga ihop tacos och bjuda på, men man kan ju inte göra allt och nu är det ju redan bestämmt så det är bara att släppa det.
Snart är det dags för flytt och jag börjar undra hur vi tänkte när vi planerade att flytta sammtidigt som Ludde befinner sig i Skövde under veckodagarna?! Det är inte alltid man har hjärnan med sig, Så vi flyttar våra saker till huset under en helg och under veckan flyttar hans föräldrar sina saker så jag och Alexander blir inneboende hos Maria med familj i några dagar.
Har hunnit vara på två studiebesök på sjukhuset med skolan och även testat på att ta blodprov på en gummiarm, det gick ganska bra. Det känns himla skönt att jag redan har gjort kurserna dom läser nu annars tror jag inte att det hade gått för vissa dagar känns det verkligen som om jag har teflonhjärna så inlämningarna skulle nog inte ha blivit så bra.
Vet inte riktigt vad den yngre herrn har haft för sig senaste veckan att sova i sin säng duger inte riktigt, han vaknar efter  en timma så då är det bara att plocka över han och lägga han på min arm (för Ludde duger ju inte) och där ligger han en stund innan han vaknar igen och man får vagga om han. Det är ju ibland lite mysigt men inte riktigt varje natt och inte heller hela näterna för det är ju inte så att man sover själv så himla bra.
Men förhoppningsvis är det en period som går över snart.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0