2012

2012 var ett riktigt lungt år för min del.
 
* Vi började januari med att dra ihop en tjejfest här hemma. Jag, Maria och Stina höll i det hela. Lasergame, tacomiddag, lekar, spel och massor med kackel bestod kvälle av.
* Det blev första och sista gången jag drack 2012 för den 17 januari fick vi redan på att vi skulle bli föräldrar.
* Hade en tjejhelg ute i Skogså, grillade, skottade och bara var.
* Påsken firades i vanlig ordning i stugan med hela familjen.Mamma fick äntligen sin vilja igenom och pappa sågade ner tallen på deras stugtomt.
* Första Maj tittade lilla Bill ut och Ida och Birger blev stolta föräldrar.
* I Maj fick vi även kolla på våran lilla Humla för första gången och datumet blev flyttat så beräknat datum blev på Luddes 30 års dag 12/9.
* Hade planer på att jag den sommaren skulle vara det brunaste jag någonsin varit, men vädret ville något helt annat och det kändes som om nästan hela sommaren regnade bort.
* Jag, Maria, Ludde och Robin gjorde premiär på att plocka hjortron. Det blev inga större mängder men vi fick väl en 2 liter var i alla fall.
* Firade midsommar i vanlig ordning ockås i stugan. Detta år lyckades vi få upp en midsommarstång.
* Var på bröllop i Kalix
* For och hälsade på Johan i Göteborg och Linus, Erik och Emellie i Halmstad
* Firade Luddes 30 års dag.
* Väntade på att Humlan skulle ta sig ut någon gång.
* Första oktober bestämde sig (äntligen) Alexander för att komma, bara 18 dagar över tiden. Det tog sin lilla tid men den som väntar på nå gott.
* Fick prova på att ligga på sjukhus i en vecka. Det funkade men blev väl lite långtråkigt efter ett tag. Men eftersom vi låg kvar så länge lyckades vi pricka in två av tre par i förädrar gruppen som också fick barn. Det tredje paret hade redan tjuvstartat och fått innan.
* Nionde oktober fick vi träffa lilla Viktor för första gången. Han hade däremot lite väl bråttom ut.
* November blev festens månad och varje helg var det något inplanerat.
* Planerade för att validera upp mig till USKA.
 
Det var ungefär hur mitt 2012 har sett ut. Då får vi se vad 2013 har att erbjuda. Det kommer nog bli ett spännande år, speciellt att få se hur Alexander växer och utvecklas.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0