Då var den oskulden tagen.

Jag borde ju ha lärt mig att man inte ska hålla på att lyfta pojken mot ansiktet, så igår kom det, första kräkan i ansiktet. Jag har ju ändå lyckas klara mig nästan fyra månader. Maria var mycket till hjälp, sprang och hämtade kameran tog lite kort, bad Joline att hjälpa och torka, snäll som hon är gjorde hon det, med pappret hon nyss torkat fötterna med. Mys!
Kände mig himla fräsch. Det är tydligen sånt man får ta som småbarns förälder.
 
 
Babysimmet är igång, Riktigt kul är det. Tänkte att Alexander skulle bli trött utav det, och nog blir han det men inte sover han nå längre för det. I söndags tänkte jag att nu kommer han vara däckad, först babysimmet sen for vi till mamma och firade henne och mig och Maria så hela släkten var ju där och stojade men nog vaknade han varannan timma på natten i alla fall. Undrar just vad jag behöver göra för att han i alla fall ska sova tre timmar.
 
Idag har jag beställt tid att få fransarna färgade och brynen plockade, det ska bli skönt att få ta hand om mig själv lite, tänkte att jag även skulle ta och boka in en massage någon gång i framtiden, skulle behöva att nån tryckte ut ryggen lite.
 
Dags att väcka pojken och ge han nå mat innan vi beger oss mot stor & liten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0