06:20

Jag vet att för många småbarnsföräldrar så är det här en normal tid att stiga upp, till och med att det är sovmorgon för vissa men för mig är det inte sovmorgon eller normaltid på morgonen, jag brukar i alla fall få sova tills strax efter sju. Tycker verkligen inte att det är okej att kliva upp den tiden men efter en halvtimmes försök att få Alexander till att somna om var det bara att ge upp och kliva upp. Men det är ju inte så att han är jättepigg, han hade nog behövt sova ett tag till, för när vi låg och såg på nyhetsmorgon låg han alldeles still på min mage i en kvart, tills han upptäckte att han höll på att somna. Nu däremot är det full fart i gåstolen. Jaja det går väl fortare att få han att sova nu på förmiddan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0