Det gjorde hela min kväll

Uppraggad av en 19-åring det är fan inte illa, efter det kunde kvällen inte bli dålig :)
Det var säsongspremiär på farmen igår och självklart var vi tvungna att fara dit, har ju sett framemot det här nu ett tag eftersom att jag (av förklariga skäl) inte for förra året.
Tydligen var Camilla i stan så hon hakade också på mig, Marika och Sandra. Efterso vi tog bussen dit kom vi fram lite för tidigt så det var ganska dött i början men det var bara att vänta ett tag så fylldes det på med folk.. En kareoke maskin hade dom skaffat och det kliade lite i sångtån men jag var inte tillräckligt full för att förtränga att jag faktiskt sjunger skit dåligt (kommentaren "våldtog kareokemaskinen" säger ju som allt).
Självklart hamnde vi på den mekaniska tjuren och Marika lyckades vinna över mig, jag tänker att hon som är så liten borde ju flyga av direkt men tydligen inte.
Magnus kom i vanlig ordning och hämtade oss när dom stängde, han är som bra den karln.
Hade riktigt kul, blev inte alls lika full om jag borde ha varit men det var nog bra det.
Har haft en jätte skön bakisdag och fått sova till kvart över elva, Det var ett tag sen det hände.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0