Garnisonsdagen

Hängt på stan idag med Ida, Birger och Bill. Var först nere och kikade på kvarnängen där Ludde och dom andra stackars militärerna stod och svettades sen upp till opalen för en kulglass. Hann tyvärr inte äta hela min för Alexander började hosta och kräkas efter han fick i sig lite lunch så det var bara att sanera stackaren. Vet inte riktigt vad man ska ge dom nu när det är så varmt, det är ju inte direkt så att han har nå större matlust.
Provade Sunday till lunch och dom får helt klart godkänt, tycker bara att det är synd att mackorna är så små. Jag vet att man kan ta en 30 cm men det skulle jag aldrig få i mig, så 20 cm hade varit perfekt.
Nu ligger jag på playa de björnväg och inväntar en försenad morsdagmiddag.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0