Vårruset

Då var det avklarat. Väldigt nöjd över resultatet: 27:45 min.
För två år sen sprang jag den på 26:56 så jag är inte så mycket efter och med tanke på att jag sprang mycket den sommarn och våren så är jag helt klart nöjd med resultatet.
Det är ju inte lite mat man får i picknickkorgen heller, riktigt trevligt att bara sitta och surra efter. Synd att alla ite kunde komma utav olika anledningar men det tar vi igen nästa år ;)
Smider planer om ett "Hampisrus" i slutet av sommaren så att vi har nå att träna till. Kan hända att ÖUC vaknar till liv igen. Det var ett tag sen ;)
 
 
8 månaders koll på Alexander idag, 9860g tung, 71 cm lång och huvudet var 48,2 så nu börjar vikten och huvudet plana ut lite så att han kommer ikapp med längden. Han fick då godkänt, hon tyckte att han var riktigt duktig som har börjat ställa sig upp och gå efter möbler det ska dom inte riktigt göra än tydligen men det är någon som glömt berätta det för han, fick även utskrivet hostmedicin så förhoppningsvis så sover han lite bättre nu när han slipper vakna av att han hostar hela tiden. Håller tummarna, några timmars sammanhängande sömn är ju aldrig fel.
 
 
Pappa var barnvakt när vi var och sprang för Ludde var på jobbet, efter halva gröttallriken hade han gett upp. Pappa hade försökt få liv i stackarn med det var bara att ge upp och gå och lägga han. Sover man inte ordentligt på dan så är det himla svårt att hålla sig vaken på kvällen. Lillskrutten.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0