Inte min smartaste idé..

..att ta första riktiga fyllan efter graviditeten och sen åka på IKEA dan efter. Jag hade inte riktigt tänkt igenom mitt beslut.
Kul hade vi, men det är ju som vanligt man hade inte behövt ta sig ut. Man hade lika gärna kunnat sitta kvar på förfesten och kanske gått och lagt sig i tid istället för vid två. Sen var det ju inte alls nå folk ute, på Lotus var det två pers så vi tog oss till Boddan istället där var det inte heller så mycket folk men jag träffade Sandra och en gammal klasskompis som jag satt och surrade med.
Sov hos mamma och pappa eftersom vi skulle åka med mamma och våran moster till IKEA, kan ju säga att jag var något trött då dom två började stöka i köket tjugo i sju på morgonen. Det var bara att kliva upp och försöka vakna till innan vi for och hämtade Maria vid åtta. Var ganska bitter över mitt och Marias nyttiga liv just då, det hade inte suttit fel med en cola och en lakritspåse, men vid halv elva fick jag i mig lite frukost och började känna mig lite mera som en människa igen. Nästa gång det blir att dricka ska jag ha hela dan baki oplanerad.
Nu är då allt vi behövde inhandlat och äntligen kommer krokarna upp så vi kan hänga upp jackorna och slipper ha dom liggandes överallt. Gardinstång, rullgardin och hyllor till ALexander är fixat så när han börjar sova lite bättre blir det att he han i eget rum, det ska bli spännande.
Nä nu på med lite kläder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0