Laddat batterierna

Jag och Maria har spenderat helgen i Karlskrona hos Malin och Fredrik och haft det riktigt skönt. Inte behövt tänka på något annat än på oss själva några dagar. Det behövdes. Lite tråkigt att vädret inte riktigt var på våran sida men man kan inte få allt, vi fick ju hänga med våran solstråle. Vårat nyttighetsätande fick ta en paus under helgen och jag lovar att vi har ätit ikapp det vi har missta under dom senaste veckorna. På lördan var jag så mätt att jag var anfådd, men likförbannat kan man inte låta bli att ta av godispåsen bara för att den står där. Chips hann vi inte med att äta men det hade inte fått plats helt enkelt. Vi hann med en shoppingtur på stan så nu är min gaderob uppdaterad och jag har till och med rensat ut lite kläder. Jag har även slagit på stort och inhandlat ett par klarblåa stuprörs (!!!) jeans, ni som känner mig vet att jag har haft riktigt svårt för stuprörs men jag tänker att man måst ju pröva nå nytt ibland. Sen har jag chockat världen igen genom att äta grillad paprika och potatissallad, det kanske finns hopp för att jag också ska växa upp någon gång. Efter den här heögen är batterierna nyladdade igen, det känns riktigt skönt.
Det var kul att komma hem och se lillgrabben skina upp när jag kom innanför dörren och fina rosor hade han inhandlat åt mig på morsdag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0