Jag överlevde

Men jag kan säga att det var tungt när väckarklockan ringde 05:30 på lördagsmorgonen. Första arbetshelgen avklarad, ska man börja jobba är det lika bra att gå ut hårt från början. Är faktiskt riktigt glad över att jag fick 4 dagars intro annars brukar dom vara rätt snåla med introdagar.
Hittills känns det bra, det kommer nog att ta ett tag innan jag lärt mig namnen på alla speciellt på personalen, de boende har jag ändå fått ganska bra kläm på under helgen. Sen tar det ju ett tag innan man har kommit in i deras rutiner, det är ändå skönt att man kan grunden för alla ska upp, alla ska tvättas och få i sig mat och på samma rider som vi hade så det är finliret som måste in och som man måste lära sig nytt.
Jag kommer att trivas där men i vanlig ordning kommer jag aldrig sluta hoppas att dom magiskt hittar en rad åt mig på trean. Det är som hemma för mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0