Nu åkte den.

Idag har jag slängt favorit jackan, faktiskt med lite sorg i hjärtat. Är inte helt säker på hur gammal den var men jag kan då med säkerhet säga att den iallafall var 5 år. Köpte den första svängen ner till Malin när hon bodde i Ronneby, vi steg upp tidigt en morgon, satte oss i bilen och körde några timmar till en outlet där jag fyndade den. Älskar att ingen annan hade en sån och att den faktiskt skiftade färg, inne såg den mera brun ut och när man kom ut blev den grön. Sen att det typ är första märkes jackan( O'neil) jag har haft gjorde det också lite roligt. Robin har limmat lite hål på den åt mig och jag har fått sy lite men nu gav dragkedjorna upp så då kände jag att det var nog dags. Då är det dags att börja jaga en ny favorit jacka innan nästa vinter då. Får väl se hur det går.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0