Påsken då.

Gud va jag är långsam på det här med bloggande. Jag tänker att jag ska men sen glömms det bort och jag hittar annat att göra.
Påsken spenderades i vanlig ordning med hela familjen Ögren-Lundsten-Byberg i holsvattnet. Riktigt bra väder fick vi hela tiden vi var där. For på pimpeltävling hos grannen på lördag. Robin var den enda som fick fisk (9 stycken till och med), men det är ju inte för fisken man är där utan det är för att umgås ;)
Räven våran har då också haft en himla bra påsk. Den lilla tjuven lyckades sno lite pannkaka, ett paket korv och 2 kg kött. Skulle nog tro att han inte gjorde så många knop den helgen utan låg i matkoma mest hela tiden. Nu är det dags att skaffa lås till kylbagen, trodde faktiskt inte att han skulle lyckas få upp den men är man hungrig så är man.
Tur att man alltid har med sig mat för ett helt kompani och att Sussi och Patrik kom förbi på söndan så att vi fick nå kött till potatisgratängen.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0