SPA-kalas

Igår var jag bjuden på Melissas spa-kalas, eller bjuden och bjuden hon ville ha dit mig och Moa för att jag skulle sminka dom och Moa skulle fixa håret på dom. Marika fixade deras naglar.
Det var inte riktigt så mitt 10 års kalas gick till, men tiderna förändras tydligen. Alexander fick också haka på eftersom att Ludde är i Skövde just nu. Han trivdes som fisken i vattnet och gick runt och charmade brudarna. Dom var riktigt tålmodiga med han och höll koll på han medan jag sminkade. När dom fikade fick han sitta med och som den gentleman han är bjöd han bort sin glass till tjejen som satt närmast.



När alla tjejer var färdig sminkade fick ju självklart han också lite smink. Är man på spa-kalas så är man.



Så här snygg var han innan pyjamasen åkte på.



Men det var en trött kille i morse. Han vaknade strax före sju och var på riktigt dåligt humör, kastade napparna och grinade utan anledning. Vi låg kvar i sängen och drog oss så efter en halvtimme slocknade han igen och vaknade sen kvart i nio. Det tackar vi för. Så medan han sover lunch är planen att jag ska ta tag i lite skolarbeten. Bara två veckor kvar nu. Ska bli jävligt skönt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0