Nu är han här!

Det kom en liten pojk i torsdags, 4150g tung och 50 cm lång, 6g lättare och 1 cm kortare än brossan sin. Bråttom hade han till världen så vi hann vara inne på förlossningen i hela 9 min. Så lite snuvad kände jag mig på lustgasen och ryggmärgsbedövningen, jag hade som ställt in mig på att jag skulle ta all smärtlindring den här gången också. Men det blir inte alltid som man tänkt sig tydligen. Kände mig oförskämt pigg efteråt och känner mig det fortfarande. Fick komma hem i lördags och än så länge är Alexander riktigt go med han. Han stryker han på håret och ger han kramar med jämna mellanrum vi håller tummarna för att det håller i sig.

Välkommen lilla Hardy :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0