Inte helt okej.

Igår klev Alexander upp 05:20, idag vaknade han 04:15.Ludde tog över han i sängen för ibland så somnar han om då, men så var icket fallet imorse (eller inatt rättare sagt strax baki fyra är det fan inte morgon). Klockan fem gav jag upp och klev upp med han, hade ju ändå ställt klockan på 05:30 eftersom jag skulle upp och jobba. Då fick ju Ludde vila 1½ timma iallafall innan det var dags för han att ta över.
Håller tummarna för att det här är en period, som slutar typ idag så att det inte är någon ny grej han har fått för sig. Jag som precis accepterat att sju är tiden vi kliver upp i den här familjen oberoende om det är helg eller inte, man kan inte bara ändra på det sådär utan att fråga först.
 
I söndags gjorde vi som alla andra moderna mäniskor (eller lata välj själva) och beställde mat via coop på internet. Idag fick vi våra12 kassar levererade vid dörren. Inte illa alls måste jag säga. Slapp ta oss till en matvarubutik och bli irriterade på varandra och på människorna i butiken. Kanske inget som kommer att hända varje månad men det var jävligt bekvämt och helt klart värt 149:- i frakt.
Nu är då frysen full och vi har mat för hela månaden.
 
 
Dags att ta sig till sängen om det blir en tidig "morgon" igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0