Isolering

Då välkomnar vi helgen och med den Alexanders första magsjuka. Det här ingick inte i mina planer för helgen, jag skulle ju fika med Jocke och på söndag skulle vi ut hela kusingänget på skotertur, grilla lite korv och åka lite bob med ungarna. Men istället så är vi isolerade här hemma, får väl passa på att städa bort julen.
Trodde att han var på bättringsvägen men sen kom kvällsfikat upp och en stund efter det kräktes stackarn ner hela sängen. Det som är skönt är att efter han har spytt och gråtit en liten stund så är han som vanligt igen. Inte hängig och gnällig.
Håller tummarna för att stackarn inte spyr nå mer inatt utan att det nu är över.





Kommentarer
Hanna

Blä, blä, blä, kunde man vaccinera sig mot kräksjuka skulle jag göra det OMEDELBART! ;)

Sv: Vi får helt enkelt ta och testa mammasnack någon kväll med en vindunk till sällskap! Har varit sugen på att köpa det länge, men så fick jag det nu i julklapp. Perfa!

2014-01-07 @ 11:25:49
URL: http://hannovsky.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0