"Ny" säng.

Vi har en junior säng till Alexander men innan den ska användas så ska den slipas och målas. Och nu under vintern är det ju lite svårt att göra det utomhus. Så tills jag har fixat den så får han sova i spjälsängen men igår tog vi bort ena sidan på den så att han hinner vänja sig vid att sova i en "vanlig" säng.
Det resulterade i att jag två gånger i natt har varit och hämtat han i köket och vardagsrummet och en gång har han varit på väg att börja leka med bilgaraget. I morse vaknade jag vid halv åtta av att det lät inne i vardagsrummet, så jag ropade på han och då kom han tassades med två leksaksburkar i händerna. Ludde hade åkt på jobbet tio i sju så jag har ingen aning om när Alexander har klivit upp. Det hade ju varit bra om han skulle förstå att han kan komma in till oss när han vaknar, men jag tänker att han kanske kommer på det sen. Vi har ju barnsäkrat hela huset så risken att han gör illa sig om han kliver upp innan oss är inte alls stor.





Kommentarer
Moster :)

Hahaha, söt unge! Se det possitivt, ni får sova lite längre medans han är på äventyr i hemmet ;)

2014-01-17 @ 10:21:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0