Gräsänka.

Ludde for till Skövde i torsdags och kommer hem på fredag, så i en vecka får jag klara mig själv med barnen. Jag är väldigt glad över att vi har våra familjer så pass nära. Jag är imponerad över alla ensamstående och alla som har sina familjer flera mil i från, dom gör det jävlit bra!
Hade ont i magen natten till igår så jag ringde hit mamma som fick komma och vara med pojkarna medan jag fick sova under dagen, det var guld värt.
Sen blir väl rutinerna inte riktigt som vanligt när man är själv, igår fick Alexander sova lunchen på soffan framför tv:n och läggdags blev där vid 22 när "Så mycket bättre" hade slutat så gick och la oss sammtidigt alla tre. Men ska man ändå inte upp till något speciellt dagen efter så kvittar det.
Kam tycka att det är ganska mysigt nu när han är så pass stor så att han kan sitta och se en film så man kan ha lite mys i soffan. Hardy sov från halv fem till åtta igår så jag och Alexander satt och såg "Upp" som gick på femman.
Jag tror att när Hardy blir lite äldre och får lite mera rutiner kan jag nog börja uppskatta igen att Ludde åker iväg med jobbet ibland, då får jag och dom lite egen tid och vi kan göra lite som vi vill ;)
När det bara var vi tyckte jag att det var skönt när han for iväg, man fick sakna varandra och jag fick göra precis hur jag ville utan att ta hänsyn till någon annan.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0