Det blir aldrig som man tänkt sig.

Min plan igår var mycket enkel och hade få punkter.
1. Sätt en väldigt trött äldre unge i bilen, åk från Skogså
2. Ungen somnar
3. Bär in en sovande unge lägg i hans säng
4. Bär in den yngre, sätt er i soffan, mys och ät godis.
 
Men som alla småbarns föräldrar vet så klaffar inte alltid planerna. Den äldre somnade aldrig, trots en längre bilsväng, den yngre vaknade efter ett tag i bilen och var tydligen vrålhungrig och skrek, fick sitta och amma i Alexanders säng och sammtidigt försöka få han att slappna av och sova, då kommer Junior in och vill tydligen också vara med, när den yngre ätit färdigt och den äldre börjat slappna av bajsar den yngre och börjar jollra högt. Jag har lite svårt att hålla mig för skratt så Alexander dras också med i det. Kvart i nio somnade barnet och jag var så trött så jag borstade tänderna och fick mig inget godis.
Kan säga att det var en trött kille som jag väckte 7:30 idag.
 
 
Det är tur att dom är söta ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0