Tatueringar.

Var i måndags och tatuerade mig. Hardy fick en tatuering med sitt namn och födelsedata runt vänstra handleden, runt den högra sitter redan Alexanders namn och födelsedata. Maria fick också en tatuering tillägnat henne,  ett hjärta där det står A sister is one who reaches for your hand and touches you heart på högra benet.Jag fick för flera jular sen ett armband av henne med den texten så jag har tänkt göra den tatueringen ganska länge men inte kommit på hur jag ville ha den. Måste säga att jag blev väldigt nöjd över resultatet. Lite roligare än att bara ha det skrivet rakt upp och ner.
Sen är det ju sånna här små man ska göra, drygt en timme på varje det är ju ingenting. Nästan att det inte ens hinner göra ont.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0