Tvådagars

Det var inte direkt igår det hände, men i helgen slog jag på stort.
Camilla har varit upp från Malmö så på fredan for jag och hon till Anna, drack vin och surrade sen for vi på öltältet. Planen var först att fara ut tidigt eftersom att Camillas flyg gick åtta på lördagmorgonen och jag är inte riktigt så kvällspigg men eftersom det spöregnade första delen av kvällen så tog vi oss inte ut förrän vid 23. Jag tyckte ändå att det var hyfsat med folk med tanke på vädret, tråkigt att det skulle vara pissväder när det väl händer nå. Camilla, Anna och Magnus drog på bränna efter ett tag men jag kände att hamnar jag där så lär jag inte vara hemma förrän jätte sent. Jag och Maria gick istället på rönnbäcks och försökte lista ut hur vi skulle ta oss hem, förr kunde man gå ut och det var oftast nån man kände som va ute och snurrade och kunde skjutsa hem en men nu förtiden är det inte riktigt så  (kan hända att vi har blivit gamla). Vi ringde dom "säkra" korten vi hade (ingen av dom svarade), la ut en efterlysning på Facebook (inget napp) så vi kände att det var nog kört. Antingen blir det en promenix eller en taxi.. men lite flyt ska man ha någon gång och in på rönnbäck kliver våran kusins kompis med flickvänn. Så vi fick skjuts med dom. Nästa gång är det nog smart att fixa skjutsen innan. Så jag var hemma strax innan två, det var den tidiga kvällen.


På lördan var det trettioårsfest för Zara på hedgården. Blev bjudna på grillat och hade lekar. Jag kom jävlart tvärsist, tydligen har jag noll bollsinne. Riktigt trevligt hade vi. Mycket surr och skratt. Vi var hemma kring två snåret. Sov till klockan 11 imorse, det var också jävligt länge sen det hände. Men det var nog behövligt :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0